Intar Gelèn

Nu har jag byggt naglar med akryl i snart två veckor. Jag har ju börjat känna av vad jag måste öva mer på och vad som inte riktigt sitter. Det finns en mängd olika saker som jag verkligen måste förbättra men också som jag inte gillar.
1. Man tröttnar väldigt fort på akrylvätskans stank!
2. Jag får inte till glansen med topcoaten (trodde min förra sög) så köpte hem en dyrare men det blir samma skit med den.
3. Naglarna lossnar allderles för fort trots att jag sätter på ett tjockt lager akryl-
4. Jag börjar redan tröttna
Noooo!

Så nu när jag ändå måste köpa nytt akrylpulver så tänkte jag att -varför inte prova på gelenaglar? för lite omväxling! Jag älskar att bygga naglar det är verkligen grymt kul! Men det känns som att jag tröttnar i längden och kanske var Akryl lite för svårt att börja med?
Jag har absolut ingen kunskap om Gele alls (förutom att jag vet att man använder uv-lampa) Men så fort jag kan så ska jag gå förbi buitiken i Zinkenstam och kolla in produkter! Det kanske känns bättre att börja med någonting som är lite lättare, gå akrylkursen och efter det fortsätta bygga med akryl.
Jag ska fundera över dagen och se hur jag gör med beställningen (lägger så grymt mycket pengar på naglar just nu)
Men nu måste jag börja åka mot skolan!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0