Nilufers Naglar

Igår vid 17.00 tiden var jag på plats hemma hos Nilufer för att göra hennes och Viktorias naglar. Vi började vid 17.30 (någonstans) och blev klara vid 20.30.
Här har ni resultatet! Känns som att jag börjar lära mig lite iallafall även fast kvalitèn är någonting som måste förbättras! (men så är det alltid med nybörjare) en av anledningar till varför jag inte tar betalt också. Men jag utvecklas känner jag och idag ska jag göra Sofias naglar för att sedan göra Marias imorgon! Många "modeller" står på tur och det är verkligen grymt kul att ha verkliga händer att jobba med (istället för plastiga övningsfingrar)
Under påsklovet så ska jag gå en niodagars kurs med inriktning på akrylbyggning. Mer info om det kommer! Efter det så kommer jag köpa in det bästa materialet på marknaden (enligt skolan) och börja bygga proffesionellt! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0