Save my day

Idag har inte riktigt varit min dag. Okej jag kanske överdrev i förra inlägget en aning och ibland skrämmer jag upp mig själv till en nivå som inte alls hänger ihop med verkligheten. Gud vilken dag kan knabbt räkna upp allt som har hänt på en hand. Nåja det slutade dock bra med en promenad i snökauset med Sofia efter bion. Filmen var hur bra som helst men allra bäst var den nog i slutet ;) Gud va dagen hade varit bättre om vi inte tagit fel buss och hamnat åt helvete, fått spyattack inne på bion eller om jag hunnigt ätit middag. Nåja nu ska jag ladda luren och bara ta det lugnt. Hoppas på en betydligt lugnare dag imorgon! Men det blir nog lätt att åstakomma med tanke på denna crazy mother fucker day!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0