Skit skum dag

Vaknade som vanligt vid 8.00 tiden och såg att jag fått ett sms från Maria min sångpedagog om att hon är sjuk. Så idag hade jag bara en lektion 12.30-13.30 innan jag fick åka hem. Innan dess så låg jag i Freddes säng och kollade på BigBrother som sändes igår (glömde bort det) och jag ser så sjukt fram emot varje avsnitt just för att Hanna W är så jävla underhållande! Tyvärr lär hon ju bli nominerad en del...fast får väll ändå hoppas att bruden inte vinner skiten. Men iallafall. När jag kom hem från skolan så bärjade antibiotikan ta fart igen! Försökte plugga kulturhistoria men mådde sjukt illa! har tagit tabletterna i en vecka idag och tar min sista tablett på Onsdag. Så SEN blir jag normal igen! Det slutade med att jag låg i sängen, messade med Elgeryd innan jag somnade i 1.5 timme. Snacka om att jag just nu är övertrött, mår illa och känner mig nästan som"sjuk"  Men det får jag stå ut med i två dagar till! Gud vad jag längtar till helgen lov och allt!
Puss på er!
Ps: 37 dagar kvar nu iiihh ;)♥
herrigud kolla hårfärgen, stackars mitt hår :( (2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0