Skönhet på hög nivå!

Det blir bara kallare och kallare om dagarna känns det som och jag hatar att jag lyckats sumpa både min halsduk och mina vantar. Jag springer ute fram och tillbaks hit och dit rätt mycket på dagarna och ser alltid fram emot kvällen när jag äntligen får ta min varma dusch och lägga mig i minsköna säng! Just därför så har jag börjat ta hand om mig själv extra för att piffa till vardagen lite. Har nu mängder av ansiktstvättar, serum och olika oljor i min hylla på rummet. Men idag innan mötet så hann jag uppdatera hyllan ytterligare med lite mer produkter..
Bla
Har letat efter det perfekta röda läppstiftet sen i december och nu äntligen så fanns det EN på hyllan! Kan SÅ tänka mig fräsch hy, nygjord ögonfransförlängning och juvadermfyllda röda läppar! Asså GE mig!

Hakar på trenden med Maroccanoilj. Proffs har kommit ut med ett bytt budget alternativ
Ansikts/makeup tvätt i mousse form
En ansiktsmask per söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0