Tankar kring allt...

Det är så jävla mycket på gång just nu känns det som! Eller så är det bara jag som har huvudet full smockat! Ungefär som om jag hade två månader kvar att leva och måste göra allting på en gång! Så nu tänker jag rensa huvudet lite och skriva ned allting som "tynger" mig eller bara stressar upp mig..
Pappas födelsedag (hemligt)
18års festen! (allt som ska inköpas vad gäller kläder, löshår, folk osv)
Naglar aka utbildning (tänk om jag tröttnar och har gått en hel utbildning?
Min nya laptop (vilken ska jag ha??)
Ska göra två tatueringar i början av April (måste välja textrad plus typsnitt)
Operationen (boka konsultation i April + vilken operationsdag ska jag ta med tanke på skolan osv?)
Skicka blankett till försäkringskassan
Körkortet (måste börja ta teorin på alvar samt boka lektioner/körlektioner)

Okej det kanske inte var sådär jäätte mycket ändå men det känns verkligen som det när allt bara snurrar runt i huvudet hur som helst! Lov imorgon då och ingenting planerat! Jo imorgon så ska jag hem till Fredrik och tänkte överaska honom med lite storstädning i hans "fina" rum ;) Och under helgen så har Sofia tydligen planerat in någonting? skulle vara en överaskning tydligen men det får jag väll se när hon ringer! (ååhh appropå det så har hon redan köpt min födelsedagspresent för en månad sedan :O) Det är någonting som vi ska göra tillsammans helgen efter festen tydligen! Ååhh blir jätte uppspelt när jag tänker på det, gillar verkligen inte att jag måste stå ut till den 27 mars!!!! gaah! men nu ska jag hoppa in i duschen snabbt så att jag känner mig lite fräsch! Och efter det så får vi se vad som händer!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund på bloggen! skriv gärna en fråga:)

2012-02-23 @ 22:39:11
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0