Värsta alla hjärtans dag ever!

Vaknade vid 11.00 tiden och mådde mycket bättre än igår! Hade min läkartid kl 13.00 (ganska onödig) mn behövde ett läkarintyg till skolan. Resten av dagen får bli historia. Kan inte konsentrera mig på någonting, måste upp och sminka mig (inför middan & bion med sofia i kväll) Men innan dess så har jag ett till läkarbesök (inte lika onödigt som det andra) fruktar det starkt men mamma & Sofia ska följa med mig! På Torsdag så ska jag dit igen...Varför kan inte allting bara vara bra? alla säger till mig att jag inte behöver oroa mig men jag är mer än bara orolig! Jag har kännt den nu sedan i september. Jag har låtit mamma, fredde och fredrik känna på den men ingen tycker jag borde oroa mig. Nu har jag hittat symptomen ja har alla odsen emot mig så länge som jag oroat mig, om en timme vet jag .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad har hänt <3 kan du fortfarnade inte messa mig ?<3

2012-02-15 @ 16:35:35
URL: http://naavidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0