WoopWoop

Åhh är så sjukt glad! (humörsvängningar på hög nivå) fick nyss reda på en underbar nyhet! Okej mamma tycker att jag överdriver (men hon har väll glömt hur det är att vara "fattig" student haha) men fatta hur mycket det här kommer att underlätta för mig? Jag säger bara en sak Cashflow på ny nivå! :) Men allting startar när jag fyllt 18 ååhh 35 dagar kvar! lov om två dagar, ska börja planera festen, pappas födelsedag 10 mars! livet leker! Men två asjobbiga skoldagar kvar sen jävlar ska det chillar, fixas och festas!
Puss på er!
ps: efter mitt möte med Gloria så mötte jag upp mamsen. Vi gick förbi donken och åt middag, kollade runt lite och slutligen handlade på coop. Jag fick med mig
3 ansiktsmasker från kicks och schampo & Balsam (mina keratinfavoriter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0