60 dagar kvar...

Egoshock om inte annat! Idag är det exakt 60 dagar kvar till min födelsedag! Kommer ni ihåg den hemliga presenten som jag skulle få av mamma? Den behövs inte längre! (eller jo kanske i sommar) men inte redan i April ;)
Så nu håller jag på det ännu längre ! iihh ;)
Jag och mamma ska strax ner till centrum så innan dess så bombade jag min kamera och webbcam för att se lite skillnader.
Har fått en konstig bula/blåsa i mitten av underläppen :/ plus att de nästan frasat sönder i kylan så nu bombar jag med vaselin♥ för att få dem mjuka och lena.
Kvalitetsskillnad som fan! Ser ut som ett kråkbo i håret också! Hinner inte fixa det måste dra nu!
Sofia messade mig och frågade om jag ville hänga med på bio idag! - min mobil gick som vanligt inte att svara med! Den kan hänga sig men om 60 dagar fixar jag min iphone så då är jag back on track igen! Men om du läser det här så ringer jag dig från mammas mobil så fort jag kan!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: steffie

Hej Carro.



Ville bara säga att jag har lösenordsskyddat bloggen ett tag nu, men Det är bara att skicka ett meddelande på fb, så får du den. :) <3 kram och hoppas allt är bra med dig <3

2012-01-28 @ 19:25:17
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0