Älskar känslan

Av att komma innanför dörren och inse att en ny utgåva av veckorevyn ligger vid brevlådan och väntar på att bli läst!
Kom alldeles nyss hem och är lite små irriterad. Min dator gick sönder i Söndags och Lördagen innan så hämtade jag upp min reparerade mobil som idag vägrade sända iväg några sms. Den ända som jag tror fick mina sms idag var Elgeryd..-.-
Nåja jag vill även be om ursäkt för dem textiga no picture inläggen! Jag har bara så mycket för mig just nu att bloggen kommer väldigt mycket i kläm. Idag efter skolan så hade jag möte med Gloria som valigt och efter det så mötte jag upp mamma för en förhandstitt av en pjäs på unga dramaten som höll på till Klockan 21.00 på Östermalm. Där fick vi se delar utav pjäsen "rövarna" mingla med skådisarna, äta, dricka osv. Det var väldigt kul men samtidigt annurlunda för lilla mig lixom.
Men nu sitter jag med ricinolja i håret (hinner knabbt duscha känns det som) och ska strax hoppa in i duschen. Börjar 8.30 imorgon med gympa -- yey!
Såhär skumm blev cambilden med en färgsprucken skärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0