Äntligen Fredag!!

Det är hemskt vad webbcameran är dålig! jag undrar om det kanske har lite med ljuset att göra? eller om jag kommit åt någon inställning för SÅHÄR hemsk brukar inte bilderna bli alltid tycker jag...Men jag är tyvärr illa tvungen att lägga upp den usla bilden då jag såklart skulle glömma min kamera hos Fredrik! Jag börjar inte förens 11.25 idag vilket betyder att jag sovit i hela 9.5 timmar inatt! Är hur pigg som helst men vet att efter en svenskalektion så är jag tillbaka där jag var igår. Men nu har jag iallafall klätt på mig sminkat mig och överdoserat håret med hårprodukter! Körde på balsamspray, torrschampo, hårspray och en stor klick av allt det sista ur biosilk flaskan.
Psst: Idag ska jag börja plugga körkortsteori igen!!! dock kom jag på att jag inte vet vart mitt körkortstillstånd är :S shit asså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0