Äntligen hemma!

Äntligen hemma från öppethus-kvällen i skolan! Slutade vid 15.00 tiden så då samåkte jag med Maria till Skärholmen och mötte upp mamma. Vi åt Tacos i restaurangerna och handlade lite på Coop! Mötte därefter upp Fredrik och vi åkte in mot min skola för två timmars öppethus! Nu sitter jag äntligen i min älskade säng och ska strax hoppa in i duschen för att sedan göra mackor och kolla film!
Tror att jag spenderade två timmar i telefon med sofia idag under rasten också! Hon vill också hänga med och ta modellbilder i April (tyvärr får man bara ta med en kompis) men jag ska se om jag kan dubellboka kanske? Nåja mycket jobbsökande pågång! är fett hypad på att jobba i sommar vilket jag inte va förra sommaren men nu jävlar! Isam messade mig igår om att dem söker 1200 personer till Grönalund i sommar så det jobbet passade jag på att söka på direkten!
Men ni ska jag hoppa in i min efterlängtade dusch, kännt mig sjukt ofräsh hela dagen idag kan jag säga!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0