Carro tycker till!

Pust! Äntligen klar med alla möten och springandes. Har sprungit runt ända från Sundbyberg till Solna och tillbaka för att sedan hålla på missa bussen. Pratade med Sofia under hela vägen hem då jag var tvungen att ta en buss ut till Alvik så jag hade väll typ lite sällis kan man säga.
Nu har ätit en middag bestående av Tacos och ska strax hoppa in i badet! Skapade även en ny kategori på bloggen vid namn..
Här kommer jag att skriva lite olika "recensioner", svar på tal och annat smått och gott. När man behöver göra en röst hörd för kanske en produkt, en film eller kanske en komentar? Då kommer jag att köra på Carro tycker till kategorin! den kommer iallafall att dyka upp minst en gång i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0