Dagens Diss

Nu tänkte jag ta och dissa något de flesta faktiskt hyllar just nu! Läser på så otroligt många bloggar om personer som ska börja gymma och bli så nyttiga nu inför det nya året! Hälsa är faktiskt en av alla grejer som dock även jag prioriterar men jag undrar även lite kring om jag och Navida var dem ända som tecknade sats medlemskap i oktober? Hade det gått bättre om vi angett det som ett nyårslöfte? Nej att gymma är nog någonting jag aldrig mer kommer att lägga en massa pengar på! Räknade ut att jag sammanlagt betalade 6500kr under min tid på Sats. För vissa är det kanske värt det men för mig märkte jag väldigt fort att gymma, nej det var nog ingenting för mig ändå! Den där adrenalinkicken som alla pratar om? att man blir så pigg och mår så bra. Jag kände inte riktigt det jag var bara "tvungen" att gå dit eftersom jag betalade för det. Nu i vår tänker jag för min del dissa gymmet ordenligt, inte känna några krav eller någon press utan min kost är nog rätt så okej (trots att allt festande såklart också tar på kroppen) men jag är ung så wtf? ;) från och med den 1 Februari så ska jag gå ut och jogga 1 mil tre-fyra gånger i veckan! Det är en träningsform jag trivs och mår bra med! Och så är den ju inte speciellt dyr heller! Så det är någonting som jag själv kommer satsa väldigt hårt på nu i vår! Att så ofta jag kan bara gå ut och springa en timme eller två, springa bort allt det jobbiga, all press, skola, osv då mår iallafall jag som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0