En förändring

Igår kväll låg jag i sängen och kollade på det danska programmet "unga mödrar" vet inte varför men fastnade bara för den så jag låg och kollade igenom ungefär 4 avsnitt innan jag somnade. Jag fastnade för en av mödrarnas frisyrer. Tycker det är snyggt med extremtmörkbrunt/svartbrunt hår och solbränd hy. Så jag ska nu under dagarna fundera på om jag också skulle fixa till det där lilla extra bara för att göra en miniförändring. Jag är bara sjukt rädd att jag ska ångra mig (vilket jag nästan alltid gjort) eller att det ska bli jobbigt att bära. Hmm men som sagt så ska jag fundera på det och OM jag nu väljer att göra det så bokar jag tid på Klippotek1 nästa vecka.
Kolla vilken upptäckt jag gjorde! på den här bilden så ser ni lite av mitt löshår och mitt riktiga hår. Det längsta stråt längst ut är mitt riktiga hår. Dock så är det uppklippt så allt är ju inte sådär långt MEN det här beyder att jag snart måste fixa nytt längre löshår eftersom mitt egna hår snart är längre än det här (var ju bara ute efter förtjockning)Mitt nuvarande löshår är 45cm så jag undrar om jag ska go on och köpa 50 eller längre? risken om jag köper 50 är att (med hjälp av ricinoljan) jag måste köpa nytt snart igen eftersom mitt hår växer ikapp.
Men vi får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0