Jag ska bli en bättre bloggare

2012! Fyfan vad dålig man varit på att blogga under 2011. Från och med nu så ska jag
-Sluta lägga upp billiga dåliga webbkam/mobilbilder
- Det vill säga använda min kompaktkamera fram tills jag köper en systemkamera!
- Skriva minst 5 inlägg om dagen!
- börja med tävlingar/länkbyten
- Skriva roligare och mer inspirerande inlägg - att skriva om min vardag who cares? syftar på roligare mer underhållande inlägg om skönhet och mode!
- Starta upp en blogg där temat endast är naglar.
- mer MYCKET mer bilder ska publiseras!

Vet inte om jag kommer på någonting mer men isånnafall får ni reda på det senare. Detta är alltså mina såkallade nyårslöften när det gäller bloggen!
Hope you like it!
psst: My hairday today
Nackdelen med att locka är ju att det blir så jävla kort! Längtar tills jag köper mitt 50cm! Kommer bli såå mycket snyggare!
btw alla som har messat mig så kan jag inte svara på sms fråga inte varför alla blir misslyckade :S
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0