Min helg

Sitter hos Fredrik just nu, han gick precis ner till ICA för att handla lite snacks inför filmen. Helgen har varit helt perfekt fram tills idag när min laptop skulle gå sönder igen. Dock utan anledning denna gång! Nåja i Fredags gjorde jag inte så mycket mer än gjorde ett sett akrylnaglar på Anna, chillade med Elgeryd och spelade in lite roliga videosar.
I lördags så åkte jag Fredde och mamma till Eriksdalsbadet och simmade (jag låg mest i bubbelpoolen men iallafall) och efter det så gick vi till Ringen och åt kinamat samt kollade runt lite!
När jag kom hem så var det Navidas 18års fest på G! Sofia kom över och tillslut så var även killarna här. Vi kom fram till festen vid 21.00 tiden och vi började dricka redan på en gång! Det blev riktigt kul när alla väl kommit in i det med mycket dans, dricka osv! Sjukt kul! Men i slutet mådde jag dock sjukt illa och Fredrik (som var nykter) passade min väska. Tills någon äckelbrud kom fram till honom och började skumprata precis som om hon kände honom medan hennes kompis sakta rörde sina händer in i min väska. Som tur var så märkte Fredde det på en gång så idioterna lyckades inte baxa någonting! Verkligen sjukt moget vad folk ska utnyttja att man druckigt. Fyfan vilka pinsamma människor! Nå påvägen hem så åkte vi fyra med Flemmingsbergsbussen. Men föraren var grymt snäll och lät oss åka en liten "private ride"ända till huddingesjukhus istället för att han skulle lämna någonting där, så vi kunde lika gärna hänga med eftersom bussen vi skulle ta gick därifrån.
När vi kom hem lagades det mat, spydde lite (självmant mådde grymt illa) pratade om telenor-mannen och somnade nog till mitt egna skratt x)
guuud va stor min överarm ser ut gemfört med underarmen x) men älskar bilden annars! :) Jag och mina tre homies verkligen! Jag, Fredde, Sofia och så Fredrik som tar bilden hehe Dock tar det ganska lång tid att ladda upp bilder på freddes dator då han inte har picasa. Men på fredag så ska jag köpa min MacBook pro är det nu bestämt så uppdateringen är lite sådär sålänge...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0