Min skärm är så fucked!

Åkte till Net-on-Net för att kolla vad jag kunde göra åt min spruckna skärm och nja det fanns inte så mycket att göra åt. Det ända jag kan göra sålänge är att koppla in den i en annan skärm och surfa på det sättet. Nåja har kollat lite på Macbook air läst lite recensioner osv och den verkar grym! har bestämt mig för att köra på storleken 13.3tum vilket är den mellersta. Så jag får överleva sålänge!
Idag så var jag i skolan som vanligt, ganska sur distraherad och irriterad mestadels utav dagen pågrund av min dator! Men efter net on net så gick jag och Alex till Skäris och jag köpte ett par nya jeans samt åt kräftskärtsallad till middag. Det är så konstigt det där med storlekar jag har alltid haft 28/32 på Jeans, men nu har jag helt plötsligt 26/32? jag har inte gått ner mer än ett/två kg i vikt? Omedvetet vill säga!  Dem svarta jeansen fanns bara i 27 men dem var för stora så ska kolla om dem finns i liljeholmen imorgon.
Måste vara i skolan 9.00 imorgon för uppsatsskrivning på svenska B lektionen så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0