My big fat day

Failad bild som togs i lördags innan Navidas födelsedagsfest. Ser ut som en TRRR x)♥ eller nått :) kanske inte....x)
Vaknade vid 6.40 av att Fredde messade mig som en galning! Åkte iväg till gympan vid halv nio och vet ni vad? om bara två eller tre veckor så är det sportlov och jag har 100% närvaro! Så sjukt stolt över mig själv! Inte missat en minut av undervisningen och på något konstigt sett så har skolan blivit mycket lättare!
Det var egentligen meningen att jag, mamma & pappa skulle till banken idag och lösa in lite mixfonder till min Macbook air men mamma blev så upptagen och ringer mig en kvart innan banken stänger? så vi tar det på måndag istället!
Så efter skolan så gick jag hem till fredrik och softade där till 18.30 tiden. Har alltid så svårt att slita mig därifrån när jag väl är där! Att gå ta på sig skorna och gå hemåt blir så krävande när jag bara vill va med fredrik! (fastnade ju där i 9 månader förra året) av dock lite olika anledningar men iallafall.
Den här veckan har gått sjukt fort! Och imorgon är det äntligen Fredag! Är bjuden på krök på Lördag men vet helt ärligt inte om jag kommer palla? Och har inte pratat med några kompisar, eller tänkt så mycket på det över huvudtaget så vi får se med det!
Men nu ska jag fortsätta äta min mat!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0