Nagelkurs

Tänkte gå ut med lite info innan jag sätter igång och ringer er som är intresserade av att vara nagelmodeller för mig. Idag ska jag försöka träffa Sofia och göra ett nagelsett på henne och på Söndag så kör jag på mamma. Jag har kollat in produkterna lite och tror nog att det kommer bli svårt, men kul! Jag har även fått in ungefär 5 kommentarer till om folk som vill sitta modeller, Jag kommer ta dem som hört av sig till mig i december först men sedan så får vi se hur långt lagret räcker vad gäller tipparna. Jag hade tänkt mig runt 9 modeller men just nu är ni 17 intresserade så jag kämpar på men kommer tyvärr inte kunna öva på alla. Sättet som jag fått hem nu är endast för övning så mitt nästa sätt ska förmodligen bli mitt riktiga och bästa kvalitetsmässigt.
Jag ska anmäla mig till en nagelkurs i april som pågår i två veckor och efter det så fortsätter jag med naglarna hemma och har förhoppningsvis lärt mig någonting och blivit bättre med all övning. Jag kommer börja med ett pris på 250kr per akrylsett och 200kr för utväxten under min nybörjartid. Men som sagt så vill jag öva på mina modeller först där jag erbjuder er ett akrylsett var, gå kursen och eventuellt om det går bra registrera en enskild firma. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0