Naglarna åkte av

Har suttigt och pillat av naglarna nu under Svenska B lektionen! Fyfan va ont jag har i ena fingret nu när typ halva min riktiga nagel följde med! Men orkade verkligen inte vänta till jag kom hem! Så mycket skönare utan naglar! Har ju haft dem sedan i slutet av November nu, så fräscha var dem ju verkligen inte!
Nu ska jag inte ha naglar på ett BRA tag!
Fixade håret i över en halvtimme imorse och det blev inte ens fint -.- Nya maskaran som inhandlades igår
Suger...Har suttigt och torkat ögonlocken hela morgonen för att den kladdar så jävligt! Aldrig använt en maskara från Nivea så den här får bli den första och den sista!
Så sur och grinig när jag kom till skolan idag! Hatar sånnadagar verkligen! Och vad ska man skriva på svenska B lektionen? Jo en text med humor! Finns ingen humor alls i mig idag tyvärr
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0