Ny dag = nya tag!

Okej igår var en riktig skitdag! Jag sitter ännu utan lur (så alla som messar, messar min bror). Ska vara kvar i skolan till 17.00 idag och öva med Yulia inför redovisningen på Måndag och konserten Måndagen därefter. Efter övningen så ska jag möta upp Pappa i stan för att hämta deklarationen till stipendiet jag ska söka! Och därefter så ska jag försöka möta upp Sofia för att hinna fixa hennes naglar (hur det nu ska gå tll utan lur) Men jag ska försöka, så får vi se! Måste även knacka på Anna och fråga när hon vill ha sina naglar gjorda :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman fixa naglar på mig ocksåå :)

2012-01-20 @ 12:14:32
URL: http://naavidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0