Nytt från Thebodyshop

Kunde verkligen inte gå ut ur butiken utan att få med mig någonting! Tänkte först köpa en extra stor burk med kokosskrub men bestämde mig sedan för att det fick bli en shea just för att jag redan har kokos.
Har provat en hel del olika skrubbar speciellt på mina lår som jag tycker haft alldeles för mycket celluliter och bristningar. När jag började använda kokos skrubben så är jag idag heelt len på låren! den var verkligen sjukt mycket bättre än jag trott och vekrligen någonting jag kommer döda mina lår med i sommar!
Fick även med mig en choccomania bodybutter test! så ikväll efter badet så ska jag dofta choklad tänkte jag! Perfekt för att se om den är värd att köpa när den lanseras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0