Semla

Tro det eller ej men min lördagskväll förra veckan spenderades i köket genom att baka denna! eller nja en hel sats faktiskt! Det går verkligen bra just nu känner jag! Jag är ofta glad, mår bra och allting känns bara så bra just nu! Jag har ingen bra anledning kring varför men just nu leker livet verkligen ! Är grymt stolt över mig själv att jag tog det lugnt denna helg! Det är faktiskt stort för mig att varken festa eller chilla på lördagarna för att sedan må skit på Söndagarna och stressa igenom skolveckan! Nu känner jag mig lixom okej med skolan på något sätt! Jag har sån energi till att ta igen allt jag missat och kuggat på i höstas och ser så jävla mycket fram emot trean och studenten. Shit nästa år tar jag studenten :O
Men iallafall så har jag bunkrat upp med en semla och en FET klick vispgrädde nu vid sängkanten. Jag och Gustav delade på den! Jag åt bullen och han tog grädden!
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt resten av kvällen tills jag somnar!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0