Småsur

igår kväll så mötte jag och Fredrik E upp Tommy och två till, vi gick vidare mot lindvreten för att de andra skulle äta och tog en låång promenad hem. Vid tolv tiden så var jag och Fredde hemma igen så då lagade jag lite äggröra, gjorde några mackor och chillade lagom under natten. Kom i säng vid 4.00 vaknade 12.30, somnade om vid 15.00, gick upp och åt middag och la mig igen! Är lite småsur över denna meningslösa dag trots att jag vet att jag behövde den. Att bara ligga och sova vila och ta det lugnt!! Imorgon ska jag och Fredrik E på bio så kom på att jag måste reservera biljetter! Och på Torsdag så ska jag på ett två timmars möte på ungdomsenheten -.- så jävla onödigt!
Nu tänkte jag fummla på en ny design! 2011 var inte mitt år typ allting som kunde gick fel men IÅR 2012 jävlar asså!
Jag och Fredrik J ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0