Snart så..

Har precis skrivt klart min svenska uppsats och har strax företagsekonomi. Igår kväll så gjorde jag naglar på mamma (bilder kommer ikväll) blev bara en vanlig fransk men hon får måla dem själv om hon vill det senare. om tre dagar så är det exakt två månader kvar tills jag fyller 18! Har jag nämt hur taggad jag är? Räknar verkligen dagarna bokstavligt talat!
Igår så ringde dem från Modellhouse. Jag och Fredrik ska åka och ta modellbilder under påsklovet, så det ska bli grymt kul får vi hoppas! Trodde verkligen inte han skulle gå med på det, men det gjorde han! Usch på Torsdag så ska mamma och pappa till banken för att lösa ut mina aktier och obligationer (har aldrig råd med min macbook annars) så det ska bli sjukt spännande och se hur mycket dem är värda!! Blir ju 12k på datorn, 50k på brösten och ca 10k på körkortet! Iiihh är så jävla taggad! Kollar lite olika kliniker osv men först och främst så ska jag boka konsultation på Akademikliniken där S gjorde sina i November. Där går dem på 53k med kapselbildningsförsäkring. På proforma däremot så går dem på 38k dock så har jag läst sjukt dåliga omdömmen om den kirurgen som jobbar där. Man ska verkligen aldrig tänka på pris när man gör sånna ingrepp (man får ju leva med skiten sen) Docktor Oya på Strandkliniken verkar grym hon också! Beslutsångest!! Men ska boka konsultation på påsklovet So wish me good luck! ;)


Ska även ordna en stoor födelsedagsfest den 31 mars (lördagen) är det tänkt! eller på fredagen och så drar jag ut på lördagen! Hm vi får se hur det blir :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0