Uppdate

Imorgon så ska jag, Alex och Fredde ut och äta tänkte vi. Vi har kommigt överens om att jag ska sova där imorgon igen just för att jag glömt både nyklar och kamera och lite skor där. Så för att göra Fredagen lite roligare så går vi ut och äter, handlar hem lite snacks och kollar film och chillar under kvällen.
På lördag däremot så ska jag, Alex och Sofia in till stan! Har lovat Alex att vi ska gå till musikmuseet och gå äta på max! Lite min och Aminas ställe men det var ju för länge sen! Fredrik E dissade så jävla hårt idag :(! Jo känn dig träffad! ;) så jag är lite ledsen just nu :( närå men jag ska strax följa med mamma och handla lite, samt hem och ta mitt efterlängtade bad! Blir ju aldrig som man tänkt sig!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0