My life...

Är otroligt rörigt just nu, har ju aldrig tidigare haft ett jobb med såhär fasta tider och det tär verkligen på mig. Orkar inte med någonting alls när jag jobbar på dagarna, helt sjukt! Okej att man är trött men såhär trött? :/ och sen ligger jag där på kvällarna och kan inte sova heller, alla tankar bara virvlar runt i huvudet :/ Mamma ska boka en tid till vårdcentralen åt mig, då jag har lite frågor som jag skulle vilja ställa en läkare. Börjar få mina funderingar...Nåja så vad har hänt dem här dagarna då? Jo jag har jobbar, varit med Sonny, Krökat sönder, blev liite för mycket i Lördags och tvingade Sonny sjunga Disney låtar med mig hela kvällen :( I mitt huvud så hade ju alla kul? men dagen efter fick jag veta att så inte var fallet xP hmm....I Veckan träffade jag Oskar i Kungsträdgården, vi gick runt och pratade om allt mellan himmel och jord, men vi båda hade jobbat hela dagen så efter någon timme åkte jag hemåt. 
 
Måste börja få ordning på saker och ting nu, vi kan börja med mötet på vårdcentralen...
saknar mitt långa mörka hår :( men ska ha mina ljusatoppar under sommaren iallafall :P

Kommentarer
Postat av: Malin Bambi

Carrooo, är allt bra? Sms mig, 0737348710 PUSS

2012-08-21 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0