Illamående

Puuh vill bara lägga mig i sängen och kolla in en film eller något. Vaknade up med värsta huvudverken som bara spänner och spänner! ska vila lite nu och se om jag åker iväg till skolan till nästa lektion! Om en vecka är det skolavsluting! Ihh det ska bli soligt från och med på Onsdag!
Juste glömde föresten att visa er vad mamma fick av mig på Morsdag i söndags! Hade sån beslutsångest men tillslut så blev det en spadag för två på Sturebadet! Någon dag i sommar så ska jag och mamma dit och bara koppla av, dricka champagne och ta det lugnt! MEN dock inte bara vila och ta det lugnt, utan vi ska även simma massor och gymma en jävla massa på deras gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0