Middag!

Har precis fixat mig lite och ska strax möta upp Fredrik och vi ska efter det möta upp Sofia! Har på mig min nya klänning från MQ och skor från Nelly. Blev en liten shoppingrunda igår, men det finns ju verkligen inget?? Jag som hade småångest över nätshoppingen men efter igår så förstod jag att det är där allt finns. Ingen ide och springa runt bland allt utplockat. Införskaffade även Thesims3 i Rampljuset som jag instalerat hos fredde, och hur mycket han än kallat mig TheSims nörd så bråkar vi om vem som ska spela! Får snart instalera skiten på laptopen :P
En guldig ögonskugga i tre nyanser
Thebodyshop Shea tvål perfekt till skrubben
mamma fick två produkter av moi :)
Sandaler från Scorett
Klänning från MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0