Private rides!

Har varit helt off från verkligheten den här helgen har det känns det som. I fredags hade jag mitt sista möte med Gloria, och det var aningen värre än vad jag hade trott. Gick därifrån med en klump i magen samtidigt som jag kände en lättnad över att det sista mötet var avklarat då jag grubblat över det i över en månad! Så i fredags mötte jag upp Sonny efteråt och vi lagade lite middag och planerade kvällen. Måste bara säga ännu en gång att fan va bra allting blir när man inte planerar något! Vi körde spelkväll hos mig med tända ljus, dricka och snacks. Jag, Elgeryd, Alex och Sonny satt hemma hos mig och chillade galet! Fick några cider av grannen och pimplade vin hela kvällen. Frans kom över en sväng också och hell vilken kväll! Sjukt mycket nostalgi med gamla melodifestivalslåtar, skumma hoolahoola danser, karaoke, nicke & nillas tjabba tjena hallå och en massa private rides! ;))





Äntligen hittat ett vin som inte smakar blä i eftersmak ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0