3 dagar kvar

Tiden går framåt! Igår under lunchrasten så rusade jag in på Tajmahal och köpte mitt nya löshår i färgen mörkbrun 60cm! och ett paket hårfärg i färgen svartbrun! Håret bleks mer än man tror i solen, så mitt hår såg verkligen risigt ut med en fet utväxt dessutom!
Nu ska jag strax ner till Centrum och möta upp Sofia för lite shopping! Måste hitta en överdel till festoutfiten!
psst: Min mamma var på banken igår och kollade försäkringen! Ihh nu är det klart att det blir en operation i augusti! Men samtidigt så känns det så otroligt nära nu (ska boka konsultation på akademiekliniken på onsdag) så att jag nästan börjar tveka lite! Dem flesta tycker att jag ska vänta tills jag är 20-22 just för att hjärnan hinner mogna under tiden men fan jag har ju ställt in mig på att göra brösten nu :( Nåja jag ska gå på konsultationen och se vad läkaren säger! Det är ju trotts allt mitt beslut!
Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och springa ner till centrum!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0