Då var man 18år..

Min vita Iphone är påväg och abonnemanget är tecknat och klart! Då var man alltså 18år då! På fredag blir det utgång med Navida & Fredrik. På lördag kör vi festen!! tror att jag har fått runt fem sms från igår av folk som antingen bjuder in sig själva eller frågar om dem får ta med folk. Jag räknade ihop att om jag skulle säga "ja" till alla så skulle vi vara runt 58 pers i MIN lägenhet på lördag. Ja ni hör ju? Jag vill absolut inte vara bitch på något sätt men ni hör ju själva att det är helt orealistiskt! På söndan dundunduuun så ska jag beställa min Imac, så om en vecka lär jag ha min nya dator hos mig! blivit värsta applefreaket nu med både lur och imac! vad blir nästa steg? en Ipad 3?
Nåja på Måndag så ska jag även åka förbi ANT och boka min tatuering -blir bara texten den gången 30/4, Gklaven får jag ta i höst! Har enorma utgifter just nu känns det som!
Btw fick ett par underbara klackar av Elgeryd I födelsedagspresent! Av sofia så fick jag den lilla presenten i går vilket var ett best friendshalsband och en ring. På lördag kommer den stora IIiihh ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0