Äntligen fredag!

Pratade nyss med pappa lite i telefon angående nästa möte. Jag har blivit erbjuden en delägartjänst i företaget och sånt tackar man inte nej till :) Fick nyss ett bekräftelsemail som jag ska svara på. Åhh va kul att det är så mycket saker som händer just nu! Bla har företaget skickat hem ett presentkort på Elgiganten på 2000kr som jag ska använda till en hemlig grej ;)
Nåja ska strax börja sminka mig lite och möta upp Fredrik. Försökte få honom att baka Pizza med mig ikväll och mysa framför en bra film, men det gick han verkligen inte med på, så nu ska vi strax dra till Pizzahut (såå överskattat)
Kolla in mitt nya Iphoneskal :) Älskar den! Tycker att telefonen ser ut som en jordsgubbsglass XD Äpplet har jag dock klistrat på själv bara "för att" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0