Bad hair dag

Alltså ni anar inte hur dålig hårdag jag har idag! Allting ser så fel ut! Håret ser ut att vara doppat i smör trotts att jag spejat sönder det med torrschampo, löshåret sticker ut överallt, ansiktet ser förjävligt ut, nästan så att jag inte vill visa mig bland folk! Jag vill hem och göra mig fräsch :( Som tur är har jag mina brillor som idag får vara räddare i nöden!

Btw så beställde jag mitt paket från Kicks för en vecka sedan idag det vill säga 5 arbetsdagar sedan och paketet har inte kommit än? Bad style! Hur lång tid ska det ta? Eller är det bara jag som blivit van med dem snabba leveranserna från Netonnet där jag varit med om att varan kommigt dagen efter?
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0