Big nono

Blogg.se bara vägrar att ladda upp mina bilder på appen :( har tom avinstalerat den två gånger nu! Nu ska jag steka lite korv och försöka hitta någon foundation på nätet(?). Skulle hämta ut en triss idag på tobaken i centrum men hade glömt legget hemma -.- Dem kollar bara mitt legg sådär tio gånger i veckan?? nej men blev riktigt iriterad!! så mycket som jag springer där och dem kan inte ens lösa ut en jävla triss? Ska byta utlämingsställe till Coop -.- Är i en period där jag stör mig på allt verkligen! Folk som inte kan ta egna initiativ, bilder som inte laddas upp och idioter jag bara stör mig på. Hmm kan det vara staven maybe?
Imorgon ska jag jobba 7-10 hur ska jag palla gå upp vid 5 lixom? :O damn!
Men nu ska jag återgå till mitt!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0