Bio!

Uppdateringen har sugit den senaste tiden som vanligt! Men ska försöka hålla bloggen igång nu specielt när det inte är så långt kvar inför halloweenfesten. Nu är det äntligen lov, och igår så var jag, Fredde, Fredrik, Sofia, Rebecca och Niklas på Pizzahut och såg Paranormal Activity 4! Höll på dö i slutet :( Både jag och Sofia var helt förstörda på hemvägen :(!
 
(även fast jag var sjukt stressad under hela eftermiddagen så hann jag fixa brynen innan vi skulle ses, gjorde dem likte smalare den här gången!)


För en gång skulle så kände jag mig riktigt jävla kort x) Sofia var typ tvungen att ställa sig på knä för att komma ner i min "längd", då är det ganska knas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0