Fuck of and die...

Är tillbaka från Berlin! Behövde verkligen komma bort från allt ett tag! Tack älskade älsklingen för världens bästa julklapp! 
Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Har varit en hård dag, en hård tid ett tag nu. Men jag hoppas att det kan bli ljusare tider nu framöver. 
 
Imorgon ska jag ta tag i skolan igen! Det så mycket som händer runt omkring, och skolan är bara en del. Kommer chilla med bloggandet ett tag. Funderar på starta en ny när saker börjat lätta!
Imorgon efter skolan ska jag göra en polisanmälan/stämningsansökan, och invänta att det tas upp i rätten. Suck, vad livet jävlas med mig just nu! 
Efter det ska jag och älsklingen på StandUp middag. Det är någonting positivt i allafall. 
Vi firar 3 månader idag! Tiden har gått sjukt fort! Han känns lite som min skyddsängel! Vad skulle livet vara utan min lilla MrD. Kolsvart i guess...
Jag älskar dig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0