Idol Frågorna

Gick in på http://www.blogg.se/ för att kolla in lite inlägg från olika bloggare.
Och vips när jag kommigt in så ser jag att dem gjort om sidan.
kanske vart lite efter hehe, men fy fan va bra den har blivit, verkligen MYCKEt bättre än den förra tråkiga helt tomma sidan eller vad tycker ni?

men hur som helst, hittade Lite Idol frågor där på Webben, som jag tänkte att jag skulle svara på här inne på min blogg.
Så här kommer dem...

1. Ponera att du slår vad med en kompis om att du skulle ställa upp på idol. Hur mycket skulle du kräva för att delta?
Mitt svar: Usch jag vet inte, har egentligen ända sen den började för fyra år sen. väntat på att få vara tillräckligt gamal för att söka. 
Bara två år kvar nu, men jag har kommigt överens  med mig själv om att ifall  jag nu skulle våga söka, så ska jag inte säga det till NÅN, utan bara söka och sen får det vara om man inte går vidare haha, nej gud va besviken man skulle bli, efter att ha väntat i 4 jäkla år och sen inte komma vidare.

2. Hur skulle du reagera om du blev totaldissad av juryn?
Mitt svar: haha jag vet inte, skulle förmodligen bli jätte besviken, men jag vet ju själv att jag inte är värlsbäst på att sjunga, så jag skulle inte direkt bli sur på dem eller så.

3. Vilken låt skulle du sjunga på audition?
Mitt svar: hm..om jag skulle ha sökt iår så skulle det nog blivit rihannas take a bow. 

4.
Vad skulle du helst vilja ha för artist-image om du gick vidare?
Mitt svar: Jag skulle nog ha en Image ungefär som mellan Agnes och Amanda, dvs att om vi nu säger att jag skulle bli känd tack vare idol, så skulle jag nog bli en artist  lite i  Agnes stilen som Tjejig, fast absolut inte på ett töntigt sett, samtidgt lite som Amanda,  allstå lite rockig och cool image.  Nej usch va konstigt svaret blev nu haha men det är lite svårt att förklara.

5. Om du verkligen kunde sjunga och det gick bra för dig skulle du då kunna tänka dig att ge upp ditt "vanliga" liv för en artistkarriär?
Ja Absolut! Om jag nu skulle vara så bra och att det gick bra för mig, så skulle det nog ev lösa massor av Problem jag nu har i vardagen, så varför inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0