Så vart det tillslut idag

Jag och Mamma var på Bup idag, eftersom mamma tyckte att jag borde prata med någon proffesionell, och som kan sånt som inte hon kan.
Men hela mötet kändes meningslöst, det där är inte vad jag behöve rjust nu, det tyckte mamma med.
Det var så onödigt och det kommer abslut inte hjälpa mig eller mamma tyvär.
Men men..mamma tyckte att jag borde gå kvar på Scä stockholms centrum för ätstörningar.
Men jag vetefan alltså, har ju gått där sen December. Kan hon inte bara låta mig va och låta mig leva det liv jag lever. Jag vet ju att hon bara vill att jag ska bli normal, men det känns inte som om någinting hjälper jag har ju försökt med allt nu??

Men men,,den 17 september ska jag till Nike, så får väll se vad Christina säger...
Nu ska jag snart kolla på idol som börjar 20.00, men först ska jag redigera lite bilder..

ha en trevlig kväll
carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0