Sovmorgon!!

Idag börjar jag inte föräns 10.30, eller det gör jag iförsig alltid på onsdagar.
Onsdagar är verkligen min favorit dag på hela skolveckan, eftersom att vi börjar så sent och endast har fyra lektioner.

Idag ska jag och mamma på Möte klockan 15.00 vilket betyder att jag måste gå från franska lektionen 15 minuter innan.
Det kommer bli rätt ofta som jag måste sticka från lektionen nu för tiden.
Eftersom att jag ska få tandställning vilket betyder att jag måste åka iväg till tandläkaren rätt ofta, jag ska på mina veckomöten, ibland till nike, eller aa sista gången blir den 17 september, samt att jag kommer ha möten med skolsköterskan,
Så så ser det ut just nu.
Plus, att jag kontaktat Tjejzonen angående en grej, så nu ska jag börja springa hos dem också, Fast det är iförsig bara positivt, en grej jag valde själv lixom.

Men men...så så ser det ut.
Nu ska jag iväg och leta upp kameraladdaren som HELA tiden kommer bort. Börjar bli grymt trött på det nu...

Men Såhär ser min dag ut, som planerat.

9,00 Fixa mig tills det är dags att gå till skolan

10,30 skolan börjar

14,45 måste gå från franskan

15,00 Möte

16,00-16,30 Hemma + plugga Engelska och HK

18,00 Middag

19,00 Nätet + plugga

20,00 Idol

Inte så jätte intresant kanske, men sådär ser min dag ut iallafall, ochdet lär bli en hel del ändringar eftersom att det aldrig blir exakt som jag tror att  det ska bli, saker och ting dyker upp hela tiden så...


Men ni får ha det så bra

Carro






Många kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0