Dagens Outfit

Börjar vid 8,45 idag och eftersom det är den 30 april så har vi en såkallad "städdag" idag, där vi är tvugna att stå och sudda ut allt klotter, från väggarna, städa skåpen (som ända bara blir stökiga efter någon dag igen) skura bänkarna osv...Och efter det går vi och äter korv med bröd som är dukade Utanför matsalen, och efter det ska lågstadiet sjunga vårsånger och sen kommer glassbilen.
Slutar Redan vid 13,00 idag, och efter det ska jag gå ner och möta mamma i centrum och så ska vi gå iväg och storhandla.
Såg på nyheterna om att det var eldningsförbud, så jag vet inte riktigt om det blir någon brasa idag, men om det blir det så träffar jag förhopningsvis några kompisar sen vid 21,00 tiden.

Det där är min planerade dag det..

Carro


Leggings - GinaTricot
Kjol - MQ
Tröja - MQ
kofta - Gina tricot
Halsband - Six

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin outfit! :)

2009-04-30 @ 08:45:34
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Annatroll

Riktigt snygg kjol, vill oxå ha!!!

2009-04-30 @ 21:05:10
URL: http://annatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0