Sertralin

När jag ändå var i Centrum så passade jag på att gå till Apoteket och hämta ut mina Sertralin. Äntligen! Kan jag bli mig själv igen! har verkligen inte förstått hur beroende jag egentligen är av dem där tabletterna, tills jag då slutade med dem!
Men nu har jag mitt älskade paket här mitt framför datorn och tänker börja med dubelldos dagligen istället för en tablett/dag. Känner att jag måste försöka pusha på effekten lite! Dock så innehåller den här asken bara 30 tabletter istället för 100. men det är väll bara att ringa min läkare igebn då efter ca tre veckor!


Kommentarer
Postat av: Nelly

Själv käkar jag zoloft. är inte det samma sak?

2010-03-15 @ 19:42:35
URL: http://laajk.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0