Hittat min bästis jag inte träffat på 10år...

Igår loggade jag som vanligt in på facebook lite..och ser då att jag fått medelande från en Elin. Jag läser medelandet och vet ni vad jag upptäcker? det är min FD bästis jag hade på dagis för typ 10år sedan. Hon hade kännt igen mig och valt att adda mig på FB. Gud jag fick ju nästan panik....Hon är ett år äldre än mig vilket betyder att hon lämnade dagiset ett år tidigare än mig, och efter det tappade vi kontakten...Jag har nu fakiskt tänkt på henne en del gånger och undra vad det blivit av henne osv....

Nu ska vi träffas någondag och snacka minnen♥ (vad skulle man göra utan facebook?)



 


Kommentarer
Postat av: Diana

HAHA äntligen hörde elin av sig till dig det va på tiden . hade tänkt o prata med dig om att du känner henne men vågade inte riktigt ! jag umgås ju me elin hela tiden

2009-12-03 @ 17:35:36
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/
Postat av: Elin

hihi, ja facebook är trevligt.. vad vore vi utan det :D.. Jaaa vi måste boka in någon dag o snacka massa minnen.

2009-12-03 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0