Sjuk

I Söndags vaknade jag och kände mig lite hes, men det kan man ju va ibland så jag tänkte inte mer på det. Men sen Söndag natt (natten till Måndag) vaknade jag flera gånger under natten för att det gjorde så jävla ont i halsen. Det kliade och så fort jag började hosta rev det i halsen.
Nja inte så jätte bra start på veckan. Mamma tyckte jag skulle stanna hemma och bara ta det lugnt i måndags, så hela måndagen gick ut på att jag låg i sängen, hostade, sov och kollade på film.

I går trodde jag det hade blivit bättre och gick iväg till skolan. Men nej så fel man kan ha, jag klarade av en lektion sen så var det kört.
Huvudet dunkade, jag hade huvudverk, halsen rev och jag var inte änns säker på om jag skulle palla gå hem från skolan.
Men det gjorde jag och för varje dag som gått så har det bra blivit sämre. Nu sitter jag här och lider mig igenom detta inlägg. Näsan rinner, jag har feber och jag tog nyss en iprem så huvudet slutar väll dunka snart också.
Jag lär väll bli hemma imårrn också, men på fredag vill jag försöka gå, måste ju ta hem allt jag missa och jobba med under helgen.

Här ser ni min nya "tröja" eller vad man nu ska kalla det från MQ köpt i måndags när jag var på väg hem från läkaren.


Snacka om att se SJUK ut xD eller kanske mera "död"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0