Dax för Thesims 3

Kom precis hem från mina kusiner, vars en av dem tagit studenten idag. Jag och mamma Stannade där i någon timme, innan vi började gå hemåt (vilket inte är så långt eftersom vi är grannar) Innan dess så sprang jag och mamma till Centrum för att så fort som möjligt hitta en present åt henne. Efter ganska mycket let så vart det en bukett rosor, en vinflaska, ett kort och ett grymt snyggt armband från snö...

Nu tänkte jag strax spela lite Thesims3 (ja jag vet, jag har blivit beroende xD) och efter det ha en mysig fredags kväll med mammsen. Vi köpte hem massor av gott, som tex jordgubbar med vispgrädde och massa massa snax, hoppas nu bara för gudsskull att det kommer någonting bra på TV annars jävlar,,,,xD

Hörs!

Carro



Kommentarer
Postat av: Diana

sista bilden på dej va riktigt fin ..



ha en bra myskäväll

kram diana

2009-06-12 @ 21:29:34
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/
Postat av: Diana

nja ska väl va hemma o va lite hos kompisar som bor utanför stockholm annars tror jag det blir bada o sån :D själv då?

2009-06-13 @ 10:35:06
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0