Middag med mamma

Vid 18,00 tiden kom jag, Camillo och Steffie hem efter en lång runda i Centrum. Jag, Danilo, Alex, Camillo och Steffie gick ner dit, och tog en varsin Red Bull. Efter det så stack Alex och Danilo hem till Sandro, så jag, Steffie och Camillo fortsatte mot alla mode butiker och testade ett och ett annat plagg! Och efter ett tag vart vi så trötta så vi åkte raka vägen hem till mig, och Steffie och Camillo åkte tillslut hem..




Steffies blivande shoes från Scorett

Jag testade ett par likadana fast i annan färg ;)


Skor från Bianco



Småå hårspännen från GinaTricot...


Camillo testar hattar GRRR xD....



Hörs!
Carro

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Aa Grrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-21 @ 18:38:20
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0