Fredrik

Yes jag väljer alltså att döpa detta inlägg till just "Fredrik". But yes det höll i tre och en halv månad för oss innan det brast. Eller nja tills jag inte orkade mer rättare sagt. Det blev lite mycket en period och jag kände helt enkelt inte för att ha något förhållande. Resten behöver jag faktiskt inte gå ut med känner jag. Jag är singel idag, umgås med Fredde ganska så ofta, och känner att det funkar väldigt bra mellan oss trots att vi inte har något kärleksförhållande. Så hur ska man nu säga det. Kanske som Navida beskrev det. Han är en vän med förmåner ;). Thats it! Men jag älskar honom även fast jag ibland hatar honom! strange relation? skulle inte tro det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0