Blir så förbannad!

Folk är så JÄVLA egoistiska och otacksama! För några dagar sedan så märkte Freddes mamma att någon klippt sönder nätet som de har över balkongen för att katterna inte ska hoppa ut. Detta gjorde någon alltså sist vi chillade hos Fredde. Det som är ännu roligare är att ingen heller sagt någonting om det under kvällen. Detta var alltså för över två veckor sen i think? Inte nog med det så tog någon även sönder handfatet i lilla toaletten? så nu när man sätter på vattnet så sprutar det ut ur röret. Fredrik måste nu lägga sina egna pengar på att köpa ett helt nytt nät och sätta dit vilket för förståeligt då det var han och jag dårå som ordnade chillkvällen. Vist vet jag att man får räkna med att saker försvinner, folk baxar, tar sönder, är för högljudda när man har fester osv. Det är en av anledningarna till att JAg aldrig skulle tänka tanken att ha någonting stort eller litet hemma hos mig längre. Men jag tycker ta mig fan inte att man klipper sönder saker, och tar sönder saker när man faktisk är BJUDEN hem till någon annan. Har ni ingen som helst uppfostran eller ni kanske inte har lärt er att man inte tar SÖNDER andras saker? usch jag kokade nästan när jag fått veta detta. Folk är så sjukt jävla otacksamma satt det inte är sant! va tacksamma att ni slipper sitta ute och punda er @£@$£$£, eller hitta någon annanstans att va!!! En sak är säker, och det är att nästa gång vi planerar någonting så är inte freddes lägenhet NÅGOT alternativ! Här är hans mamma shyst och låter oss vara här och chilla även hon ska jobba nästa dag, det är ta mig fan inte många föräldrar som skulle tilåta! Och är det här tacken eller??? åhh va sur jag är! Tycker även det är JÄVLIGt synd alltså!
Punkt och slut

Kommentarer
Postat av: steffie

har frågestund på bloggen ;) <3 <3

2011-06-17 @ 13:12:59
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0