Godmorgon!

Usch vaknade upp och gick upp för att koka lite te. Hade en så grymt äcklig känsla i kroppen, kroppen blev lixom tung och mina händer darrade as mycket när jag skulle sätta i tepåsen, kände mig yr och det svartnade för ögonen! Jesus det var verkligen läskigt! Vet inte om jag vågar resa mig från stolen! Äter iallafall en skål med yoghurt, en kopp te, ett ägg och ett glas multivitamin till frukost nu! Borde verkligen börja äta enorma frukostari och med att det faktiskt är det viktigaste målet på hela dagen bokstavligttalat! jag som bara tänkte käka ett jävla ägg?

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

tisdagar är väl allt en trevlig dag, men känns de inte lite som den bara fyller upp veckan? längtar man inte bara till helgen och midsommar.

2011-06-21 @ 15:43:02
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0